Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Էկել եք, որ ի՞նչ անեք

Էկել եք, որ ի՞նչ անեք
19.02.2013 | 01:10

-Էս էլ մեր ընտրության քյարը...

Դիտվել է՝ 3413

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ