Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մեր «քյարը»

Մեր «քյարը»
12.02.2013 | 00:59

-Որիդ էլ ընտրենք, էս չագուջներից մեկն ա լինելու մեր «քյարը»:

Դիտվել է՝ 3169

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ