Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Жучок» դնելու «արվեստը»

«Жучок» դնելու «արվեստը»
26.05.2024 | 11:01

2024 թվական:

21-րդ դար:

Հայաստանում «жучок» դնելու համար, առաստաղ են հորատում...ձեռքի գայլիկոնով:

Եթե սա հատուկ ծառայությունների կողմից է արվում, ուրեմն տեղին են խորհրդային անեկդոտի տողերը.

«Տղե՛րք, փամփուշտ ա՞լ չունիք…»:

Արամ ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1476

Մեկնաբանություններ