ՌԴ ԱԴԾ-ն հայտարարել է Մոսկվայում Մեծ Բրիտանիայի դեսպանատան քաղաքական բաժնի վեց աշխատակիցների հավատարմագրումը դադարեցնելու մասին՝ կապված նրանց աշխատանքում հետախուզական և քայքայիչ գործունեության հատկանիշների բացահայտման հետ։ Գերատեսչության տվյալներով` ՈՒկրաինայում ռազմական գործողությունների սկսվելուց հետո դեսպանատան տնօրինությունը վերափոխվել է հատուկ ծառայության, որի խնդիրն է ռազմավարական պարտության հասցնել Ռուսաստանին։               
 

Վճարահաշվարկային համակարգի նոր էջ` Արարատբանկի կատարմամբ

Վճարահաշվարկային համակարգի նոր էջ`  Արարատբանկի կատարմամբ
05.12.2013 | 12:18

Դեկտեմբերի 5-ից Արարատբանկը և Diners Club International LTD-ն անցան նոր վճարային քարտերի թողարկման Հայաստանում: Նոր քարտերի շնորհանդեսը կայացավ դեկտեմբերի 4-ին «Յանս» ակումբում` Արարատբանկ ԲԲԸ-ի վարչության նախագահ Աշոտ Օսիպյանի և Diners Club International ընկերության նախագահ Էդուարդո Տոբոնի ներկայացմամբ:

Նախապատմություն
2012-ին Արարատբանկը և Diners Club International-ը ստորագրել էին ֆրանչայզինգի պայմանագիր, որով բանկը դառնում է միակ լիիրավ ֆրանչայզի ընկերությունը Հայաստանի Հանրապետությունում և պատասխանատու է Diners Club-ի բրենդի, քարտի թողարկման ու տրամադրման համար: Տեղական և միջազգային Diners Club քարտերը սպասարկվում են Արարատբանկի բանկոմատներում և առևտրի ու սպասարկման 1000-ից ավելի կետերում:
Diners Club-ը 1950 թ. հիմնել է Ֆրանց Մակնամարան ոչ որպես բանկ, այլ ակումբ, որտեղ հաճելի մթնոլորտում կարելի է ընթրել: Առաջարկելով առաջին բազմաֆունկցիոնալ վճարային քարտերը` Diners Club-ը սկսել է սպառողների և ընկերությունների կողմից ապրանքների և ծառայությունների դիմաց վճարման ձևերի ֆինանսական հեղափոխություն: 63 տարի անց ակումբը համաշխարհային ճանաչում ունեցող բրենդ է և սպասարկում է բարձրակարգ և ընտրյալ սպառողների վճարային կարիքները 500 օդանավակայաններում, ձեռնարկություններին ու փոքր բիզնեսի ներկայացուցիչներին տրամադրում է ծախսերի կառավարման լուծումների ամբողջական համակարգ: Diners Club International-ը Discover Financial Services ընկերության ստորաբաժանումն է, մատուցում է ուղիղ բանկային և վճարային ծառայություններ, ԱՄՆ ֆինանսական շուկայում ամենամեծ ճանաչումն ունեցող բրենդներից է: 1986-ից ընկերությունը ԱՄՆ-ում քարտ թողարկող ամենախոշոր ընկերություններից մեկն է:

Իրադարձություն
Արարատբանկ ԲԲԸ-ի վարչության նախագահ Աշոտ Օսիպյանը հիշեցրեց ARCA, VISA, MASTER քարտերի գործառնության մասին, որոնց ավելանում է Diners Club International-ը: Արարատբանկը թողարկելու է երկու տիպի քարտեր. սև` բարձրակարգ, և պլաստիկ` սովորական քարտ: Քարտերն ուղղված են ճանապարհորդող հաճախորդներին հիմնականում, նրանք կարող են քարտն օգտագործել օդանավակայաններում, հյուրանոցներում, ռեստորաններում, ունենալ ապահովագրություն` սա առաջին հենքն է, երկրորդը` մշակութայինն է` քարտով կարելի է տոմսեր պատվիրել տարբեր երկրներում, դրսից` նաև Հայաստանում: Երրորդ հենքը առևտուրն է` 185 երկրների խանութներում: Երկու տարի առաջ սկսված համագործակցության առաջին փուլը պարոն Օսիպյանը որակեց ենթակառուցվածքների ձևավորման ժամանակ, որի ընթացքում Diners Club-ի սպասարկման 1000-ից ավելի կետեր բացվեցին Հայաստանում, նախագծվեց քարտի դիզայնը: «Այսօր մենք շուկային առաջարկում ենք Diners Club Premium Card, Super Premium, Diners Club Iight Card, Young professional քարտերի տեսակներ, որոնք քարտապաններին կընձեռեն բազմաթիվ արտոնություններ և զեղչեր Հայաստանում ու ամբողջ աշխարհում»,- ասաց Աշոտ Օսիպյանը: Համագործակցության երկրորդ փուլը քարտերի թողարկումն է: Նա նաև հիշեցրեց, որ Արարատբանկը հրապարակում է Diners Club եռամսյակային ամսագիր քարտապանների համար` նրանց տեղեկացնելով Հայաստանում ու աշխարհում իրենց հասանելի արտոնությունների ու նոր առաջարկների մասին:
Diners Club International ընկերության նախագահ Էդուարդո Տոբոնը Հայաստանում առաջին անգամ լինելը համարեց հաճույք և պատիվ: «Հայաստանն իսկապես թաքնված թանկարժեք քար է նրա համար, ով դեռ չի եղել այստեղ: Մի երկիր, որ 3 միլիոն բնակչություն ունի, 7 միլիոնն ապրում է դրսում, յուրահատուկ հնարավորություն է ստեղծում Diners Club International -ի համար` կամուրջ դառնալ երկու մասերի միջև դրսում ու ներսում»: Diners Club-ը ամբողջ աշխարհում եղել է առաջին վճարային համակարգը և մենք վստահ ենք, որ համագործակցությունն Արարատբանկի հետ կապահովի զարգացում ու առաջընթաց Հայաստանում»: Պարոն Տոբոնը նշեց, որ ծրագիրը Հայաստանում իրականացվել է ռեկորդային կարճ ժամանակահատվածում: Նա հուսով է, որ Diners Club International-ը Հայաստանում ևս կստեղծի իր ավանդական երեք հիմնասյուները` սնունդ (իսկ բոլոր մշակույթները պտտվում են խոհանոցի շուրջը` թե Հայաստանում, թե Հայաստանից դուրս), ճանապարհորդություն (մարդիկ մեր օրերում ավելի ու ավելի շատ են զբոսաշրջում, հայերը` հատկապես, նկատի ունենալով սփյուռքը), բնականաբար` քարտով հնարավոր է հոգալ նաև առտնին ծախսերը: «Մենք մատուցում ենք մի ծառայություն, որ մեզնից լավ ոչ ոք չի կարող անել»,- համոզված է Էդուարդո Տոբոնը: Նա վստահ է, որ Diners Club International-ը, ի դեմս Արարատբանկի, ուժեղ գործընկեր է գտնում Հայաստանում և հնարավոր է համատեղ կյանքի կոչել հսկայական ծրագրեր: Diners Club-ը 185 երկրներում մեծ ճանաչում ունեցող բրենդ է, ունի 20 միլիոն առևտրի և սպասարկման կետեր, 1 միլիոն կանխիկացման կետեր և ԱԳՄ-ներ: «Համատեղելով վաճառքի գծով մարկետինգային մեր փորձառությունն Արարատբանկի կայունության և նորարարական ոգու հետ, կկարողանանք առաջարկել մեր ակումբի անդամներին շահավետ պայմաններ աշխարհի և Հայաստանի հիմնական զբոսավայրերում»,- կարծում է Էդուարդո Տոբոնը:
«Ո՞ր հատկանիշն է Diners Club International քարտը դարձնում յուրահատուկ» հարցին ի պատասխան Էդուարդո Տոբոնը հիշեցրեց ընկերության անվանումը և հատկապես Club լինելը, «Diners Club Armenia»-ն իր հաճախորդներին վերաբերվում է որպես ակումբի անդամների` տարբերակելով նրանց պահանջները: Աշոտ Օսիպյանը հիմնական տարբերություն համարեց այն փաստը, որ քարտի պայմանները մշակվում են Հայաստանում` հարմարեցվելով տեղական հաճախորդներին: Այս ակումբում մարդիկ ունեն նաև փոխադարձ շփման հնարավորություն: Մանրամասն ուսումնասիրվում է, թե ինչ է հետաքրքրում հայ հաճախորդին դրսում և ակումբի հաճախորդներին Հայաստանում: «Մենք մեր քարտը հարմարեցնում ենք հայկական հաճախորդի պահանջներին, հետագայում ակումբի անդամ քարտապաններն իրենք են թելադրելու, թե ինչպիսի քարտի պահանջ ունեն և ինչ պետք է ավելացնել, ինչ փոխել: Ի՞նչ նոր հնարավորություններ է տալիս մեր հաճախորդներին Diners Club-ը: Այսօր ամբողջ աշխարհում բանկային ծառայությունների անհատականացման գործընթաց է, մենք այս քարտով փորձելու ենք ձևավորել հաճախորդի անհատական պահանջներին համապատասխան ծառայություններ»: Մեկ տարում նախատեսվում է ունենալ 5000 քարտ, սպասարկման վարձը մրցակցային է մյուս քարտերի հետ` ավելի մատչելի մյուս բարձրակարգ քարտերի համեմատությամբ:


Հետագա
Diners Club International ընկերության նախագահ Էդուարդո Տոբոնը շնորհանդեսի ժամանակ ասաց, որ իրենց համար կարևորը շուկայի չափերը չեն, այլ հնարավորությունները և նախապատվությունները: «Այս տարի մենք մեր ներկայացուցչությունը բացեցինք Չինաստանում, և ես ճիշտ նույնքան ժամանակ եմ անցկացրել Չինաստանում, որքան անցկացրի Հայաստանում: Եթե Հայաստանում մեկ հաճախորդ կա, որ ուզում է աշխարհի լավագույն ռեստորանում լինել, մենք ուրախ ենք նրա համար այդ հնարավորությունը ստեղծել մեր մասնաճյուղերի միջոցով: Մենք շատ տպավորված ենք մեր գործընկերությամբ` և Հայաստանում, և արտասահմանում բնակվող հայերի հետ, նրանք շատ կապված են Հայաստանին և պատրաստ են մաս կազմել Diners Club International -ին»:
Այսօր Արարատբանկն իր քարտային ծրագրերով ապահովում է հասարակության տարբեր շերտերի պահանջարկը` թողարկելով ու սպասարկելով ընտանեկան քարտերից մինչև ուսանողական ու կենսաթոշակային քարտեր: Բազմազան են նաև բիզնեսի համար նախատեսված քարտերը` Արարատբանկը ներդրել է հայաստանյան շուկայում բացառիկ երկակի կիրառման VISA ավտոքարտը և Կլասիկ M մետրոքարտը: Բանկն ունի 116000 գործող քարտեր, աշխատավարձային ծրագրում ներգրավված են 500 կորպորատիվ հաճախորդներ:

Անահիտ ԱԴԱՄՅԱՆ
Հ. Գ.- Շնորհանդեսը սկսվեց ուշացումով` Աշոտ Օսիպյանի պարզաբանմամբ, Էդուարդո Տոբոնն ու ինքը հանդիպումներ էին ունենում ՀՀ վարչապետի և Կենտրոնական բանկի նախագահի հետ: Փաստորեն, ֆինանսների վերաբերյալ տղամարդիկ էլ երկար են խոսում:

Դիտվել է՝ 1525

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ