ԱՄՆ-ի նախագահ Ջո Բայդենը հայտարարել է, որ դուրս կգա նախագահական ընտրապայքարից, եթե բժիշկները պարզեն, որ ինքն առողջական խնդիրներ ունի։ «Անկեղծ ասած, ես կարծում եմ, որ միակ բանը, որ տարիքը բերում է, իմաստությունն է»,- հավելել է Բայդենը։ Ավելի վաղ նա ասել էր, որ կհրաժարվի նախընտրական մրցապայքարից միայն այն դեպքում, եթե Աստված իրեն ասի դա անել։               
 

«ԵՐԱԺՇՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀՈԳԵՎԻՃԱԿ Է` ԱՆԿԱԽ ԸՆՏՐԱԾ ՈՃԻՑ»

«ԵՐԱԺՇՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀՈԳԵՎԻՃԱԿ Է` ԱՆԿԱԽ ԸՆՏՐԱԾ ՈՃԻՑ»
17.02.2012 | 00:00

«ԲԱՄԲԻՌ» ռոք խումբը համերգային շրջագայության է մեկնել Եվրոպա, արդեն հանդես է եկել Փարիզում, Դուբլինում: Նախատեսված է ևս յոթ համերգ:
Նշենք, որ Փարիզում ավարտվել է «Բամբիռ»-ի թվով երրորդ` «Imitate» ալբոմի ձայնագրությունը: Խմբի մենեջեր Գոհար Դանիելյան-Դյուբոստի տեղեկացմամբ` խոսքը Փարիզի ամենահեղինակավոր ստուդիաներից մեկի` «Les Studios de la Fabrique»-ի մասին է, որտեղ ձայնագրվել են հայտնի ռոք խմբեր ու կատարողներ («Queen», «Pink Floyd», Elton John): Ալբոմի լույսընծայումը նույնպես նախատեսվում է իրականացնել Եվրոպայում:
«Իրատես de facto»-ի հարցերին պատասխանում է «Բամբիռ» խմբի ֆլեյտահար, վոկալիստ ԱՐԻԿ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆԸ, ով մի քանի օրով Երևանում է:


«ԵԹԵ ԵՐԱԺԻՇՏ ԵՍ, ԱՐԴԵՆ ՏԱՐԲԵՐՎՈՒՄ ԵՍ ՈՒՐԻՇՆԵՐԻՑ»

-Դրսում հետաքրքրություն առաջացնո՞ւմ է հայկական ռոքը, թե՞ ներկայանում եք հիմնականում հայ հանդիսատեսին:
-Կոնկրետ ազգության հանդիսատես չունենք: Մեր հայրենակիցները, բնականաբար, ներկա են լինում համերգներին: Ինչ վերաբերում է օտարերկրացիներին, նախ պետք է ներկայացնես արվեստդ, որ հետո պահանջարկ լինի: Սա ևս հայկական մշակույթին ծանոթացնելու միջոց է: «Բամբիռն» իր ակունքներով ազգային է, որի առաջին սերունդը ֆոլկ-ռոք խումբ էր:
-Երկու սերնդի «Բամբիռների» միջև կա՞ էական տարբերություն:
-Անպայման: Երկու տարբեր խմբեր են տարբեր ասելիքով, բայց նաև աշխատում ենք միասին: Վերջերս թողարկվեց «Armenian scotch» համատեղ ձայնասկավառակը, ուր զետեղված են երգեր` գրված հայ մեծանուն բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի և շոտլանդացի հանրահայտ բանաստեղծ Ռոբերտ Բյոռնսի ստեղծագործությունների հիման վրա:
-Հնարավո՞ր է` «Բամբիռի» երրորդ սերունդ էլ լինի:
-Ինչո՞ւ ոչ: «Բամբիռը», ասես, հայկական ռոք դպրոց լինի: Ի դեպ, արյունակցական կապը անպայման չէ:
-Ռոքմեններն արտաքինով, ապրելակերպով տարբերվում են: Ռոքը հոգեվիճա՞կ է:
-Այո, հոգեվիճակ է: Դասական երաժիշտն իր ապրելու ձևն ունի. ինչ երաժշտություն նվագում է, այդ տեսակն է իր մեջ ձևավորվում: Ռոք երաժշտի շրջապատն ուրիշ է, համերգասրահներն ուրիշ են, ըստ այդմ, ինքն էլ է տարբերվում: Միևնույն ժամանակ, ամեն երաժիշտ, ամեն խումբ իր փիլիսոփայությունն ունի: Երաժշտությունը հոգեվիճակ է` անկախ ընտրած ոճից: Եթե երաժիշտ ես, արդեն տարբերվում ես ուրիշներից:

«ԻՆՉՈ՞Ւ ԵՆ ՄԱՐԴԻԿ ՇԱՐՈՒՆԱԿ ԸՆԴՕՐԻՆԱԿՈՒՄ, ԱՅՆ ԷԼ` ՀԻՄՆԱԿԱՆՈՒՄ ՎԱՏԸ»
-Ռոքը նաև բողոք է: Աշխարհը շտկելու, փրկելու փո՞րձ է բողոքը:
-Աշխարհը փրկության կարիք չունի, մեզ է թվում, թե աշխարհը պիտի փրկենք:
-ՈՒրեմն բողոքն ինչի՞ դեմ է:
-Երբ ռոքը ձևավորվեց, խառը ժամանակներ էին, Ամերիկան պատերազմում էր Վիետնամի դեմ, նոր էր ավարտվել Երկրորդ համաշխարհային պատերազմը: Այսինքն, մարդիկ կարիք ունեին ուժեղ, բարձր երաժշտության, կիթառի կեղտոտ ձայնին: Չգիտեմ` բողոք ասելով ինչ եք պատկերացնում, «Բամբիռն» առաջին հերթին ուզում է նվագել ու երաժշտություն մատուցել: Արվեստն ինքնին բողոք է, ամեն արվեստագետ ինչ-որ բանից դժգոհ է ու արտահայտում է դա իր արվեստով: Կարելի է անվանել բողոք, որոշակի էներգիայի փոխանցում: Կոնկրետ մեր նոր «Imitate» ալբոմի գաղափարն այն է, որ մարդիկ «իմիտացիա» են անում` ընդօրինակում են ամեն բան, ու եթե դա անխուսափելի է, գոնե ընդօրինակեն լավը: Այս թեման գիտնականներին էլ է հետաքրքրում` ինչո՞ւ են մարդիկ շարունակ ընդօրինակում, այն էլ` հիմնականում «վատը»:
-Ի՞նչը կփոխեիք Հայաստանում:
-Շատ բաներ. կուզեի մարդիկ աշխատանք ունենային, բարեկեցիկ ապրեին: Շուրջդ հիմնականում դժգոհ դեմքեր ես տեսնում: Եթե չեն կարողանում գումար վաստակել ապրուստի համար, էլ ո՞ւր մնաց մշակույթին հետևեն, հոգիները «փրկեն»: Կուզեի, որ մեր ղեկավարները մի քիչ խղճով մոտենային ժողովրդին, մտածեին ազգի, մշակույթի պահպանման մասին: Այսպես չի կարող շարունակվել: Արժեքները փոխվել են, այսօր գնահատվում է միջակությունը:

«ԵՐԲ ԵՐԱԺԻՇՏԸ ՄՏԱԾՈՒՄ Է ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՈՂ ԴԱՌՆԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ, ԵՐԱԺՇՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԴԱՌՆՈՒՄ Է ՀՈԲԲԻ»
-Մոտենում են ընտրությունները: Քաղաքական կուսակցությունների կազմակերպած նախընտրական համերգներին մասնակցելո՞ւ եք:
-Երևի` ոչ: Երբևէ չենք մասնակցել: Կոնկրետ ուղղության չենք հարում: Ավելի չեզոք ենք: «Բամբիռի» քաղաքականությունը երաժշտությունն է:
-Ի՞նչն եք շատ սիրում մեր երկրում:
-Էներգիան: Այս հողը, ջուրը դրական էներգիա ունեն, սիրում եմ այս երկիրը: Դա է միակ պատճառը, որ չեմ ուզում ապրել ուրիշ երկրում:
-Շատերը հեռանում են:
-Որովհետև հոգնել են չգնահատվելուց, փող չաշխատելուց: Պայմաններ չկան: Երիտասարդ արվեստագետը հեռանում է երկրից, որ ստիպված չլինի թողնել իր գործը:
-«Բամբիռը» գնահատված է, այնուհանդերձ, սերիալների, «վեց-ութերի» մեր ժամանակներում դժվար չէ՞ հանդիսատես հավաքել ռոք համերգի համար:
-Մարդիկ ունեն նման երաժշտության կարիք, բայց ինֆորմացված չեն, չի պրոպագանդվում բարձր արվեստը, վազում են հեշտի, էժանի հետևից: «Բամբիռի» ու նման խմբերի համերգներն ավելի թանկ են, քան ֆոնոգրամայով համերգների կազմակերպումը: Բացի այդ, տեխնիկայի մասնագետների պակասի խնդիր կա:
-Կա՞ն տաղանդավոր ռոք երաժիշտներ, ռոք խմբեր, որ դեռևս ստվերում են:
-Շատ են, ու վտանգ կա, որ այդպես էլ ստվերում կմնան:
-Ո՞րն է ասպարեզ դուրս գալու, հաջողության հասնելու ճանապարհը:
-Պետական հոգածություն է պետք: Երբ երաժիշտը մտածում է ծրագրավորող դառնալու, մի երկրորդ մասնագիտության մասին, երաժշտությունը, ինքնըստինքյան, դառնում է հոբբի:

«ՄԱՍՍԱՅԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ Է ՎԱՅԵԼՈՒՄ ԻՆՉ-ՈՐ ՄԻՋԱԿ ԵՐԱԺԻՇՏՆԵՐԻՑ ԲԱՂԿԱՑԱԾ ՄՐՑՈՒՅԹԸ»
-ՈՒրի՞շ ինչ է պետք։
-Նախ պետք է շենք կառուցել, ուր լինեն ստուդիաներ, փորձասենյակներ: Բացի այդ, չկան երաժշտական խանութներ, երաժշտական գործիքները երեք անգամ թանկ են իրական արժեքից: Այս ամենը խոչընդոտում է ռոքի զարգացմանը: Այդպես չի կարելի: Ինչո՞ւ միայն ռոքը, բոլոր ուղղություններին է դա վերաբերում. այդքան հագուստի խանութների փոխարեն թող գրախանութներ բացեն, բացատրեն ժողովրդին, որ եթե չկարդան, անգրագետ կմնան: Նման թվացյալ փոքր բաների վրա պետք է աշխատել, ոչ թե փառատոներ կազմակերպել, ռոք երաժիշտներին բեմեր տրամադրել, փող տալ կամ չտալ երգչին ու համարել, որ մեծ գործ են արել:
-Եվ մի վերջին հարց. ինչպե՞ս եք վերաբերվում Ադրբեջանում կայանալիք «Եվրատեսիլ-2012»-ին մեր երկրի մասնակցությանը:
-Անկեղծ ասած, չեմ հետաքրքրվել: Մեր երկիրը, չգիտես ինչու, շատ է կարևորում այդ մրցույթը: Եվրոպայում այնպիսի երաժշտական փառատոներ կան, որ «Եվրատեսիլն» ընդհանրապես չի մտնում այդ կատեգորիայի մեջ: Ես կնախընտրեի, որ ավելի հեղինակավոր փառատոների ձգտեին պետական մակարդակով մասնակցել: Դասական երաժիշտները շատ լուրջ փառատոներում հաջողություններ են գրանցում, բայց դրանց մասին չի խոսվում: Հետաքրքիր չէ: Մասսայականություն է վայելում ինչ-որ միջակ երաժիշտների մասնակցությամբ անցկացվող երաժշտական մրցույթը: Բայց կամաց-կամաց որակն իրենը կթելադրի: Ցանկացած ասպարեզ, նկարչություն լինի, քանդակագործություն, թե երաժշտություն, պետք է բարձր որակ ունենա:
Զրույցը` Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆԻ

Դիտվել է՝ 1298

Մեկնաբանություններ