Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Արտաքին քաղաքականության մեջ չկա «նեղանալ» կատեգորիա

Արտաքին քաղաքականության մեջ չկա «նեղանալ» կատեգորիա
13.06.2024 | 21:06

Հայաստանը վերածվել է հակապետության։

Բելառուսի վերաբերյալ արված հայտարարությունը դրա վառ դրսևորումներից է։

Բնավ, Մինսկին շատ հարցեր կան։

Սակայն յուրաքանչյուր պրոֆեսիոնալ միջազգայնագետի հայտնի է, որ արտաքին քաղաքականության մեջ չկա «նեղանալ» կատեգորիա։ Պետք է աշխատել այնպես, որպեսզի յուրաքանչյուր հարց լուծվի առնվազն քո շահերը ի նկատի ունենալով։ Դրա համար գոյություն ունի դիվանագիտական կորպուս, որի խնդիրը ոչ թե արտերկրում հովանալն է, այլ համակարգված ու մեթոդական աշխատանք կատարելը։

Թեև դա հնարավոր կլիներ երկու պայմանի ապահովման դեպքում.

1. Արտաքին ու անվտանգային քաղաքականության ռազմավարության առկայություն։

2. Դիվանագիտական համակարգում մասնագիտական դպրոցի պահպանում։

Ակնհայտ է, որ երկու դեպքերում էլ ունենք սնանկ կարգավիճակ։

Վահե Դավթյան

Դիտվել է՝ 3407

Մեկնաբանություններ