Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ինչ պետք է արվեր անցյալում՝ համազգային աղետից խուսափելու համար

Ինչ պետք է արվեր անցյալում՝ համազգային աղետից խուսափելու համար
25.04.2024 | 12:37

Քանի որ մենք անցյալը շատ ենք սիրում քննարկել, վերլուծել, քննադատել գործող անձանց և հիպոթետիկ լուծումներ առաջարկել նախկինում տեղի ունեցած իրավիճակների շուրջ, ուրեմն եկեք հիմա մի հետաքրքիր փորձ անենք:

Եվ այսպես, մի պահ հետ գնացեք 2018թ. և համացանցում ուսումնասիրեք Հայաստանի շուրջ կատարված իրողություններն ըստ հաջորդականության` մինչ օրս: Այնուհետև պատկերացրեք ապագայում այդ ամենը կարդում և վերլուծում եք հենց դուք ինքներդ՝ որպես գալիք սերունդ: Ապա տվեք ձեր տարբերակները, թե ինչ պետք է արվեր անցյալում՝ համազգային աղետից խուսափելու համար: Եվ այդ ամենը անելուց հետո, առավոտյան, երբ արթնանաք, կանեք այնպես, ինչպես մտածել եք:

Գրիգոր Գրիգորյան

Դիտվել է՝ 1459

Մեկնաբանություններ

անելիս ակտիվ հղումը Irates.am-ին պարտադիր է: Կայքի հոդվածների մասնակի կամ ամբողջական հեռուստառադիոընթերցումն առանց Irates.am-ին հղման արգելվում է: Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն կայքի խմբագրության տեսակետին: Գովազդների բովանդակության համար կայքը պատասխանատվություն չի կրում: Էլեկտրոնային հասցե՝ info@irates.am