Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հեքիաթները՝ կողքի սենյակում

Հեքիաթները՝ կողքի սենյակում
23.12.2023 | 06:55

Ովքեր դեռ չեն հասկացել թե ինչ է կատարվել 2015-2018 թվականներին, կարճ ասեմ.

2014 կամ 2015 թվականին, երբ երեք-չորս հոգով մի տեղ հավաքվում և հեղափոխության մասին էինք խոսում (ընդամենը խոսում), նախ հայտնվում էին «թաղի լավ տղերքը», հետո թաղի օպերլիազորը, իսկ վերջում` ԱԱԾ-ն էնպիսի սարքված գործի փաթեթով, որ 8 տարի չես կարողանում տակից դուրս գալ։ Ավելին ասեմ` էնպես էր սարքվում, որ անգամ դու էիր սկսում հավատալ առաջադրված մեղադրանքին։

Իսկ թե ինչպե՞ս կարելի էր ՊՊԾ գունդ գրավել, «թավշյա հեղափոխություն» անել, հարցրեք ԱԱԾ նախկին պատասխանատուներին և, իհարկե, քաղաքական ղեկավարներին։

Ես գիտեմ՝ ինչպես էր աշխատում պետական մեխանիզմը, ես գիտեմ՝ ինչպես էր հարկ եղած դեպքում արգելափակում բոլոր հնարավոր ու անհնարին ճանապարհները, ես տեսել եմ ու զգացել։

Այնպես որ, հեքիաթները՝ կողքի սենյակում, իսկ մեզ մնում է առերեսվել դառը իրականությանը։

Արա Պողոսյան

Դիտվել է՝ 2256

Մեկնաբանություններ