Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Ֆուկուսիմայի» աղետը մարդածին էր

«Ֆուկուսիմայի» աղետը մարդածին էր
05.07.2012 | 14:27

Ճապոնիայի խորհրդարանական կոմիտեն, հիմնվելով հետազոտությունների արդյունքների վրա, հայտարարել է, որ «Ֆուկուսիմա-1» ատոմակայանի վթարի պատճառը մարդկային գործոնն էր։ Հիշեցնենք, որ աղետը տեղի էր ունեցել 2011թ. մարտին։
Զեկույցի հեղինակները հայտարարում են, որ վթարը հնարավոր էր կանխատեսել և անել ամեն ինչ՝ խուսափելու համար կործանիչ զարգացումներից։
«Ֆուկուսիմա-1»-ի վթարը տեխնածին էր։ Ատոմակայանը պատրաստ չէր ոչ ուժեղ երկրաշարժի հարվածին, ոչ ցունամիին»,- ասված է զեկույցում։

Դիտվել է՝ 2689

Մեկնաբանություններ