Բացահայտվեց ԵՊՀ-ի հերթական շահախարդախությունը:
ՈՒրեմն, ԵՊՀ-ի ուսանողական գիտական ընկերությունը (ՈՒԳԸ) 2024 թ. հոկտեմբերին «միջազգային երիտասարդական 10-րդ գիտաժողովն» է կազմակերպում:
Ով ինչ ուզում է՝ թող այսօր գրի Համո Սահյանից ու Համո Սահյանի մասին, բայց ինձ համար այս էլ երեսուն տարի հարազատ ու օրերին համահունչ է մնում շատերին քաջածանոթ «Օրը մթնեց» բանաստեղծությունը։
Երեկ իմ հրապարակած, Քրեական դատարանի որոշումը՝ ՄԵՐԺԵԼ «Հայաստանի ազգային կինոկենտրոն» ՊՈԱԿ-ի ներկայացուցիչ Սոնա Սուքիասյանի բողոքը, իհարկե՛, արդարության հաղթանակն է։ Բայց դա նաև ՀՀ-ում պետական կառույցի կողմից ՀՀ ՔԱՂԱՔԱՑՈՒ՝ անկախ ֆիլմարտադրողի, կինոռեժիսորի հանդեպ զրպարտության միջոցով, նախապես ծրագրված և հետևողականորեն իրականացված տևական բռնաճնշման ՓԱՍՏԻ ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒՄ Է։
Արեւմտահայաստանի մէջ տեղի ունեցող ամենօրեայ խժդժութիւնները, կողոպուտը,հարստահարութիւնը, իրաւունքներու անտեսումն ու հալածանքները, Պոլսոյ Աշըգեան պատրիարքին ցուցաբերած անտարբերութիւնը առաւել եւս կը քաջալերէին Սուլթանը:
Հուլիսի 15-ը ռուս գրող, դրամատուրգ Անտոն Չեխովի հիշատակի օրն է։ Ռուս գրողը հիանում էր հայ արվեստագետներով, հայերի հյուրընկալությամբ, օրիորդների հմայքով:
Իհարկէ Կարօ Մեհեանի տեսական հայացքներում Հայաստանի Առաջին Հանրապետութեան անկիւնադարձը չի կայանում միմիայն առկայ 60,000 քառակուսի կիլոմետրով բնորոշուող աշխարհագրութեամբ, այլեւ ՀՀ խորհրդարանի 1919թ․ «Միացեալ Հայաստան» ի մասին յայտարարութեամբ եւ այս ակտի ուղղութեամբ ՀՀ դիւանագիտութեան երկու փայլուն ձեռքբերումների՝ Սեւրի խաղաղութեան պայմանագրով (1920թ․ օգոստոս) եւ Վուդրօ Վիլսոնի իրաւարար վճռով (1920թ․ նոյեմբեր)։