Մոսկվան ակնկալում է, որ Հայաստանի իշխանությունները թույլ չեն տա դպրոցներ տեղափոխել 8-րդ դասարանի պատմության դասագիրքը, որը խեղաթյուրում է 18-րդ դարավերջի և 19-րդ դարասկզբի Հարավային Կովկասի իրադարձությունները՝ ասված է ՌԴ ԱԳՆ հաղորդագրության մեջ: Ըստ այդմ՝ դասագրքի գլուխներից մեկում «Արևելյան Հայաստանի բռնի միացումը Ռուսաստանին» սադրիչ վերնագրով վերանայվել են 1826-1828 թ.թ. ռուս-պարսկական պատերազմի արդյունքներն ու Թուրքմանչայի պայմանագիրը կոչվել է Արևելյան Հայաստանի «բռնակցում»:                
 
  • Յուրատիպ այցեքարտ՝  համայն հայության

    Յուրատիպ այցեքարտ՝ համայն հայության

    01.10.2013| 11:43
    Այս օրերին կրկին Հայաստանի համար աշխարհաքաղաքական առումով բարդ ժամանակներ են, և կրկին երկընտրանքի առաջ ենք: Մեծից փոքր հասկանում ենք, որ հարկավոր է ճիշտ կողմնորոշվել, որպեսզի Նոյի ժամանակներից 21-րդ դար հասած հայությունը կարողանա պահպանել իր պետականությունն ու բազում զոհերի գնով նվաճված անկախությունը:
  • Երկու դպրոցի պատմություն

    Երկու դպրոցի պատմություն

    01.10.2013| 11:40
    Իրական կյանքի համար պիտանի, ինչպես նաև ծովագնացության ասպարեզում գիտուն, բանիմաց, մասնագետ երիտասարդներ պատրաստելու նպատակներով վաճառական Նիկողայոս Հովհաննեսի Աղաբաբյանը (1754, Նոր Ջուղա-1809, Աստրախան) մտադրվում է նոր տեսակի ուսումնական հաստատություն ստեղծելուն: Նա հոր մահից հետո, 1754-ին եղբոր` Հակոբի հետ տեղափոխվում է Ռուսաստան, ընդունում ռուսական հպատակություն, որոշ ժամանակ ապրում Մոսկվայում:
  • «Վար մնացած մարդու համար  արդեն խորթ է իմ հոգին»

    «Վար մնացած մարդու համար արդեն խորթ է իմ հոգին»

    01.10.2013| 11:36
    Սա գրողի երևակայությամբ ստեղծված անիրական հրաշապատում չէ և նպատակ չունի որևէ գաղափար ընդգծելու, կյանքի որևէ երևույթ ավելի վառ ու ցայտուն ներկայացնելու: Սա ներկայից մտքով և հոգով առաջ անցնելու, ապագայի մեջ ինքն իրեն տեսնելու մի հայտնություն է: Սա ճանապարհ է, որով Աստված խոսում է բանաստեղծի հետ, որպեսզի նա հասկանա, թե ով է ինքը: Նման հայտնությունները սովորաբար տրվում են տեսիլքի միջոցով, երազով, հրեշտակների միջոցով կամ էլ որպես Աստծուց ստացած ուղիղ անդրադարձ:
  • «Բու»-ն` «Ալբերտ և Թովէ Բոյաջյան» ցուցասրահում

    «Բու»-ն` «Ալբերտ և Թովէ Բոյաջյան» ցուցասրահում

    01.10.2013| 11:27
    Երևանի գեղարվեստի պետական ակադեմիայի նախաձեռնությամբ «Ալբերտ և Թովէ Բոյաջյան» ցուցասրահում բացվել է գեղանկարիչ Վահե Թևոսյանի անհատական ցուցահանդեսը՝ «Բու» խորագրով:
  • «ՀայՖեստը» կմեկնարկի «1927» թատերախմբի բեմադրությամբ

    «ՀայՖեստը» կմեկնարկի «1927» թատերախմբի բեմադրությամբ

    30.09.2013| 15:28
    «ՀայՖեստ» 11-րդ փառատոնը կմեկնարկի բրիտանական «1927» թատերախմբի «Կենդանիներն ու երեխաները գրավել են փողոցները» բեմադրությամբ:
  • Տեսողական ակնարկ լիտվական առօրյա կյանքի մասին

    Տեսողական ակնարկ լիտվական առօրյա կյանքի մասին

    30.09.2013| 14:51
    Հոկտեմբերի 2-ին Հայաստանի ազգային պատկերասրահում կբացվի լիտվական լուսանկարչության «Սերունդների երկխոսություն. առօրյա կյանք» խորագրով ցուցահանդեսը:
  • Հաստատվել են հեռակա ասպիրանտուրայի տեղերը

    Հաստատվել են հեռակա ասպիրանտուրայի տեղերը

    30.09.2013| 14:49
    ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանը, hիմք ընդունելով ՀՀ կառավարության 2013 թվականի ապրիլիի 4-ի N 400-Ն որոշման 3-րդ կետը, հրաման է ստորագրել «ՀՀ 2013/2014 ուսումնական տարվաասպիրանտուրա ընդունելության նպաստի ձևով ուսման վճարի փոխհատուցմամբ, հեռակա ուսուցմամբ տեղերիբաշխումը հաստատելու մասին»:
  • «Լոլիտան» գլխավորում է աշխարհի տասը սկանդալային վեպերի ցանկը

    «Լոլիտան» գլխավորում է աշխարհի տասը սկանդալային վեպերի ցանկը

    30.09.2013| 13:36
    Վլադիմիր Նաբոկովի «Լոլիտա» գիրքը լույս տեսնելուց անմիջապես հետո գրական ասպարեզում բուռն կրքեր առաջացրեց. գրաքննադատների մի մասն այն համարում էր «լավագույն գիրք», մյուս մասը` «կեղտոտ գրքույկ»` դրանով նպաստելով գրքի տպաքանակի կայծակնային արագությամբ սպառմանը:
  • Երևանի գրողների միությունը թևութիկունք է դառնալու Հայաստանի գրողների միության նորընտիր նախագահին

    Երևանի գրողների միությունը թևութիկունք է դառնալու Հայաստանի գրողների միության նորընտիր նախագահին

    30.09.2013| 13:25
    Ինչպիսի՞ն է այսօր Հայաստանում գրականության ժառանգորդության խնդիրը։ Ինչո՞ւ հայ գրականության մեծերին այսօր արժանի փոխարինողներ չկան։ Երևանի գրողների միության նախագահ ԱԲԳԱՐ ԱՓԻՆՅԱՆԸ մեզ հետ զրույցում ընդգծեց, որ գրականության մեջ ժառանգորդության խնդիրը պետք է լինի գրական գործիչների ուշադրության կենտրոնում։
  • Սոս Սարգսյանը կադրում այնքան ճշմարտացի էր, որ երկրորդ պլանում կենցաղային իրերը սխալ էին թվում

    Սոս Սարգսյանը կադրում այնքան ճշմարտացի էր, որ երկրորդ պլանում կենցաղային իրերը սխալ էին թվում

    29.09.2013| 13:28
    Համազգային թատրոնը բազմամարդ էր, հնչում էր սիրված դերասանի կենդանի ձայնը, շուրջ բոլորը մոմեր էին, հրաժեշտի ծաղիկներ, զսպված արցունքներ, լուռ աղոթք: Զրույցները ՍՈՍ ՍԱՐԳՍՅԱՆԻ բացակայության ու նրա մշտատև ներկայության մասին էին: Ավելի քան երբևէ օդում թևածում էին հուշերը, ափսոսանքը, մտատանջությունը: Ավելի քան երբևէ շրջանառվում էր Համազգային թատրոնի շենքի հարցը: Դա վարպետի վերջին, մեծ երազանքն էր: