Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Գերպրոֆեսիոնալ բանակի» գումարելիները

«Գերպրոֆեսիոնալ բանակի» գումարելիները
27.03.2024 | 19:07

Բանակը վերջնականապես «խուրդելու» օվերտոնի հերթական պարտիան այլևս խաղարկված է, մնացածը տեխնիկական մանր-մունր հարցեր են ու ժամանակի հարց:

Հետհաշվարկը սկսված է, բանակում ատեստավորման թեմայով մեկնարկը՝ տրված, ու կասկածից վեր է, որ առաջիկայում հրապարակ կնետվեն «գերպրոֆեսիոնալ բանակ», ունենալու, «ՀՀ ռազմական ծախսերի կրճատման», «պարտադիր ծառառայության ոչ առաջնայնության» և նմանօրինակ տարբեր քվազիթեզեր, որոնք շատ կարճ ժամանակում հանրության ականջին կդառնան սովորական, առօրյա խոսակցություններ:

Որոշ ժամանակ անց էլ բոլորը ծափ կտան::

Արմեն Հովասափյան

Դիտվել է՝ 1717

Մեկնաբանություններ