Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Որոշիչը զինվորի կանգունակությունն է

Որոշիչը զինվորի կանգունակությունն է
21.03.2024 | 15:58

Ժամանակակից մարտը "Лучшие в Аду" ֆիլմից լավ դեռ ոչ ոք չի ներկայացրել։ Այս ֆիլմը ընդհահրապես մարտական ֆիլմերի նոր ժանր է սահմանում։

Վերջին տարիներին կատարվել է նաև մարտի կառավարման մոդելի հեղափոխություն։ Այլևս չի կիրառվում 2000 տարիներից ավել աշխարհի բանակներում գործած մարտի հռոմեական կառավարման մոդելը։

Ժամանակակից բանակի մարտունակությունը որոշվում է 3 հիմնական գործոններով՝

- Մարտի կառավարում

- Տեխնոլոգիաներ

- Զինվորի կանգունակություն

Ինչքան էլ փոխվեն կառավարման ձևերն ու կիրառվող տեխնոլոգիաները, միևնույն է, մարտական ոգին՝ նույնն է, ինչ զինվորի կանգունակությունը, մնում է որոշիչ դերում։ Դրա ոչ բավարար լինելու պարագայում անգամ ամենաառաջատար տեխնոլոգիաների դերը դառնում է անիմաստ։

Վահրամ Մարտիրոսյան

Դիտվել է՝ 2043

Մեկնաբանություններ