Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Գերմանական «անկեղծություն» և իրական պատերազմ

Գերմանական «անկեղծություն» և իրական պատերազմ
02.03.2024 | 13:31

Շոլցի «անկեղծացումը», գերմանացի բարձրաստիճան զինվորականների վերջին քննարկումների գաղտնազերծումը վերահաստատում է, որ ՆԱՏՕ-ի տրամադրած բարձր տեխնոլոգիական զինատեսակները Ռուսաստանի դեմ օգտագործել և օգտագործում են հենց ՆԱՏՕ-ական զինվորական մասնագետները։ Սա նորություն չէ, նորություն է այն, որ հենց իրենք են բարձրաձայնում սրա մասին` զուգահեռաբար չմոռանալով ամեն անգամ հայտարարել, թե այդ ամենն ամենևին չի նշանակում իրենց երկրների պատերազմի ներգրավում Ռուսաստանի դեմ։

Պատկերացրեք՝ օրերից մի օր երկու հատ 210 տոննայանոց «Սարմատ» իջնի Սունակի կամ Շոլցի տան մոտ, ու Գերասիմովը հայտարարի, թե ձեր տների մոտ իջած ռուսական սարմատմերն ամենևին չեն նշանակում, որ մենք պատերազմ ենք ցանկանում ձեր դեմ։

Գարեգին Պետրոսյան

Դիտվել է՝ 2016

Մեկնաբանություններ