Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ի գիտություն «Իրատեսի» ընթերցողների

Ի գիտություն «Իրատեսի» ընթերցողների
16.07.2019 | 01:35

Վերջին շրջանում մեր ընթերցողները պարբերաբար ահազանգում են, որ երևանյան մի շարք կրպակներում «Իրատեսը» չի դրվում վաճառքի, հայտնվում է, այսպես ասած, «դախլի տակ». թերթը համառորեն ձեռք բերել ցանկացողներին էլ կրպակավաճառները պատասխանում են, թե արդեն սպառվել է։
Հեռու գնացող եզրահանգումներն ընթերցողին թողնելով` հորդորում ենք նման դեպքերում չընկրկել և պահանջել կրպակատերերից թերթը դնել մյուս թերթերի կողքին` «դախլի վրա», իսկ խմբագրությանը հայտնել կրպակի համարը։


«Իրատես»

Դիտվել է՝ 27996

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ