Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Եվրոպան չհասկացավ, որ իր բարեկեցության արմատը ռուսական էժան էներգակիրներն են

Եվրոպան չհասկացավ, որ իր բարեկեցության արմատը ռուսական էժան էներգակիրներն են
12.06.2024 | 13:30

Մի տեսակ սրտի մխիթարանք է, որ գիգանտ Եվրոպան էլ, փոքրիկ Հայաստանի նման, անճար վիճակում ելք է փնտրում ստեղծված իրավիճակից։

Մեզ նման նրանք էլ չունեն լուրջ անվտանգության համակարգ, բացի դրանից, ապագայի տեսլականի փնտրտուքի ժամանակ Ֆրանսիան ու Գերմանիան վերմակը, Մակրոնի ու Շոլցի բերաններով, դեպի իրենց են քաշում։

Ինչպես մենք էինք սխալմամբ կարծում, որ մեր ջերմուկն ու մոլիբդենը մեզ հերիք են, Եվրոպան էլ էյֆորիայի մեջ չհասկացավ, որ իր հաջողությունների ու բարեկեցության արմատը ռուսական էժան էներգակիրներն են։

Արդյունքը եղավ այն, որ, հայտնվելով աշխարհաքաղաքական թակարդում, մեզ նման, նրանք էլ նեյնիմ-նեյնիմ աջ ու ձախ են նայում, երբ ներսում էլ շահերի բախում կա։

Պավել Բարսեղյան

Դիտվել է՝ 2525

Մեկնաբանություններ