«Վերապատրաստում» անվան տակ, հայոց պատմության ուսուցիչներին պարտադրում են 2023-ի սեպտեմբերից դասավանդել այն այլանդակ ու թրքահաճո դասագրքերով, որոնց դեմ պայքար էինք մղում` երջանկահիշատակ Արտակ Մովսիսյանի գլխավորությամբ։
Ամենայն պատասխանատվությամբ հայտարարում եմ, որ ես հավատարիմ եմ իմ սկզբունքներին, իմ դասախոսին տված խոստմանը և հայոց պատմությանը, ու չեմ մասնակցելու հայ երեխաներին այլասերելու, հայոց պատմության հերոսական էջերը ջնջելու Նիկոլի թրքաթայֆի ոճրագործությանը, և եթե անգամ մնամ դպրոցում, ԱՂԲԱՄԱՆՆ ԵՄ ՆԵՏԵԼՈՒ մեզ պարտադրվող ԱՂԲԸ, որին «հայոց պատմության դասագիրք» անունն են տվել ու դասավանդելու եմ 2016-2017 թթ.-ին տպագրված դասագրքերով։
Իմ աշակերտը պետք է իմանա Մեծ Հայքի 15 նահանգների, Արատտայի, Միտաննիի, Հայասայի, Նաիրիի մասին, իմ աշակերտը պետք է իմանա, որ համահայկական առաջին պետությունը Վանի (ՈՒրարտու) թագավորությունն է, իմ աշակերտը պետք է իմանա Վաչագան Բարեպաշտի մասին, Փառիսոսի թագավորության մասին, իմ աշակերտը պետք է ճանաչի Արցախի մելիքներին, իմանա Արցախի սղնախների մասին։
Իմ աշակերտը պետք է իմանա հայերին բնաջնջելու թուրքական հարատև ծրագրի մասին, պետք է իմանա առաջին համաշխարհային պատերազմի Կովկասյան ճակատի` հայ կամավորական ջոկատների (Անդրանիկի, Դրոյի, Քեռու) մասին, պետք է ճանաչի հերոս Նժդեհին, իմանա հայ առաքելական եկեղեցու ազգապահպան գործունեության մասին։
Իմ աշակերտը պետք է իմանա Արցախի ազատագրական շարժման, Շուշիի ազատագրման, արցախյան պատերազմի հերոսների մասին, պետք է իմանա, որ համակեցություն թուրքի հետ անհնար է, պետք է ամեն օր աղոթքի պես կրկնի, որ թուրքը ԹՇՆԱՄԻ Է, և խաղաղություն կլինի, միայն Հայաստանի հաղթանակով ու Լեռնային և Դաշտային Արցախի ազատագրումով։
Իմ աշակերտը պետք է հայոց պատմության գիրքը ամեն բացելիս երդվի վրեժ լուծել թուրքից ու նաև Արցախից ձեռքերը լվացած թրքահարճ դավաճաններից։
Իմ աշակերտը պետք է ճանաչի Արշավիր Շիրակյանին, Արամ Երկանյանին, Արտաշես Գևորգյանին, նմանվի Թեհլիրյանին ու դավանանք դարձնի հայոց ՆԵՄԵՍԻՍԸ։
Իմ աշակերտը պետք է գերնպատակ դարձնի Նժդեհի խոսքերը` լավ թուրքը SATKAC թուրքն է, և օրը 24 ժամ, շաբաթը 7 օր սրտում ու մտքում կրկնի` #ռևանշ_լինելու_է
Կա՛մ Նիկոլ-Էրդողան-Ալիև ցեղասպան եռյակի այլանդակած դասագրքերը դպրոց չեն մտնի, կամ ես ոտք չեմ դնի դպրոց` մինչև նիկոլի այլասերված թրքաթայֆի տապալումը։
Պատմաբան
Հ.Գ. Եթե կարծում եք, որ աշխատավարձի բարձրացում խոստանալով, կարող եք ինձ ստիպել հայ երեխային ասել, որ Վանի (ՈՒրարտու) թագավորությունը հայկական չէ, որ Երվանդունյաց թագավորությունը մի փոքրիկ ու թույլ իշխանապետություն էր, համոզել, որ Փառիսոսի թագավորությունը, Արցախի մելիքները, Արևմտյան Հայաստանը, հայոց ցեղասպանությունը, Անդրանիկն ու Դրոն գոյություն չեն ունեցել, ապա չարաչար սխալվում եք, որովհետև ԵՍ ՉԵՄ ԾԱԽՎՈՒՄ, հոգիս էլ սատանային չեմ ծախել, որ մասնակցեմ հայ ազգի սպիտակ ցեղասպանության ծրագրին։
ՉԻ՛ ԼԻՆԵԼՈՒ, հույս չունենաք, իսկ այն երեխաները, որոնց մինչ օրս դասավանդել եմ` թքելու են ձեր երեսին։
Դեռ կտեսնենք, թե ո՛վ կհաղթի ՀԱՅԵ՞ՐԸ (հանձինս մեզ) թե՞ այլասերվածները (հանձինս նիկոլազգիների):
Ի դեպ, չմոռանամ ասել, նիկոլ դու ԴԱՎԱՃԱՆ ես, և ես քեզ խոստանում եմ հոգ տանել ոչ միայն այն մասին, որ պատմության դասագրքերում անվանդ դիմաց գլխատառերով գրվի նիկոլ ԴԱՎԱՃԱՆ, այլ, որ պիղծ շիրիմդ (եթե ի հարկե ունենաս)` դավաճան ֆրանգյուլի շիրիմի նման մարդկանց համար բնական կարիքները հոգալու վայր դառնա։