«Խաղաղության համաձայնագրի տեքստի 80-90 տոկոսը, արտգործնախարարի՝ ինձ տրամադրած տեղեկություններով, արդեն համաձայնեցված է»,- Բաքվի վերահսկողությանն անցած Շուշիում հայտարարել է Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիևը։ Նա հավելել է, որ Հայաստանին ստիպել են տեքստից հեռացնել Արցախի վերաբերյալ դիրքորոշումն ու տերմինաբանությունը, ինչը ճանապարհ բացեց կարգավորման գործընթացի հետագա զարգացման համար։ Միևնույն ժամանակ, ըստ Ալիևի, «երկու հարց բաց է մնում»։                
 

Մեդիա պլանավորում. ժամանակակից գովազդային գործիք

Մեդիա պլանավորում. ժամանակակից գովազդային գործիք
21.06.2013 | 15:32

«Մեդիա պլանավորում» հասկացությունն ի հայտ է եկել Ամերիկայում, 60-ական թվականներին, լրագրող Ռոջեր Բարտոնի շնորհիվ, ով անցկացրել է մի շարք հետազոտություններ` նպատակ ունենալով բացահայտել տարբեր ընկերությունների կողմից իրականացվող գովազդային արշավների արդյունավետության բարձրացման եղանակները: Նրան հաջողվեց պարզել, որ շուկայում ապրանքների կամ ծառայությունների առաջխաղացման արդյունավետությունը կախված է մարքեթինգային միջոցառումների մշակումից` պարտադիր հաշվի առնելով ԶԼՄ-ների հետ աշխատանքի պլանը: Բացի գովազդային հայտարարությունների սովորական տեղադրումից պլանը պետք է ներառի տարածման միջոցների ավելի արդյունավետ օգտագործման մշակված ռազմավարությունը:

Այսպիսով, մեդիա պլանավորման հիմնական խնդիրն է գովազդային հաղորդագրությունը հասցնել առավելագույն թվով պոտենցիալ գնորդներին, նվազագույն ծախսերով, տրված ժամանակի ընթացքում որոշակի հաճախականությամբ` գովազդային արշավի նպատակներին հասնելու համար: Տեղեկատվության փոխանցման առավելապես արդյունավետ միջոցների ճիշտ ընտրությունը մեծապես սահմանում է գովազդային ողջ հաղորդակցության հաջողությունը: Տվյալ հիմնախնդրի ճիշտ լուծումից են կախված պոտենցիալ սպառողների քանակությունը, գովազդի վրա կատարվող ծախսերի հանրագումարն ու ծախսված ուժերի ու դրամական միջոցների արդյունավետությունը: Ամերիկյան վիճակագրության համաձայն գովազդային նյութերի պատրաստման վրա ընկերությունները ծախսում են իրենց ընդհանուր գովազդային բյուջեի 15 %-ից ոչ ավելին, իսկ մնացած 85 %-ը ծախսվում Է գովազդային նյութերը ճիշտ ԶԼՄ-ներում տեղադրելու վրա: Այս թվերից պարզ է, որ գովազդատուն ցանկանում է առավելագույն արդյունք ստանալ ծախսված միջոցներից ու չի ցանկանում քամուն տալ իր դրամական միջոցները: Ընդ որում ակնհայտ է, որ տեղադրված գովազդից ստացված արդյունքը սահմանվում է ոչ թե հրապարակումների քանակով, այլ նրանով, թե քանի հեռուստադիտող, ընթերցող կամ ունկնդիր է իմացել այս գովազդի մասին:
Մեդիա պլանավորումն օգնում է հաճախորդներին հասնելու իրենց նպատակներին օպտիմալ գներով: Բացի այդ, մեդիա պլանավորման մեջ չկան գաղտնիքներ կամ գաղտնի արկղեր. հաճախորդը հստակ տեսնում է, թե ինչի վրա են ծախսվելու իր գումարները, ինչպիսին է իր սպառողական լսարանն ու ինչպիսի արդյունքների է բերելու լավ անցկացված գովազդային արշավը: Մեդիա պլանավորումը պաշտպանում է գովազդատուներին ավելորդ ծախսերից, և օգնում է, որ կատարված ծախսերն աշխատեն որքան հնարավոր է լավ: Բացի այդ, ապրանքի գրագետ անցկացված առաջխաղացումը չի ջղայնացնի ու չի նվազեցնի սպառողներին, այլ միայն կհետաքրքրի նրանց:


Աննա ԻԵՐՈՒՍԱԼԻՄՍԿԱՅԱ

Դիտվել է՝ 10426

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ