Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Շատ բան չի փոխվել

Շատ բան չի փոխվել
26.03.2013 | 01:20

-ՈՒմ ղոչը մնաց կամրջին` նա էլ կկարգվի գյուղի քյոխվա:

Կսմթեց՝ Նիկոլայ Մանուկյանը (ՆԻԿՕ)

Դիտվել է՝ 6903

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ