Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ինչքան վատ` էնքան լավ

Ինչքան վատ` էնքան լավ
15.11.2012 | 23:42

Էս ընդդիմադիրներին լսելուց հետո ժողովրդին ուրիշ բան չի մնում անելու, քան գնալ ու կախվել:

Դիտվել է՝ 3529

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ