Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Անհնարինը` ակնհայտ, կամ ափաշկարա ջեբկիրություն

Անհնարինը` ակնհայտ, կամ ափաշկարա ջեբկիրություն
06.11.2012 | 01:17

Անհնարինը` ակնհայտ, կամ ափաշկարա ջեբկիրություն` «ի շահ արվեստի»

Դիտվել է՝ 3802

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ