Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Նույն «կաթն» է, նույն «կթվորները»

Նույն «կաթն» է, նույն «կթվորները»
19.10.2012 | 00:22

Կես դար է անցել` նույն «կաթն» է, նույն «կթվորները»

Կսմթեց՝ Նիկոլայ Մանուկյանը (ՆԻԿՕ)

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 3749

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ