Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հերի՛ք է

Հերի՛ք է
27.02.2009 | 00:00

-Բա մենք ձեր մեղքը չենք գալի՞ս։ Առավոտը՝ «ուժըս»-մուլտ, կեսօրին՝ սեքս-կլիպ, երեկոյան՝ «բայևիկ» ու գողական սերիալ։

Դիտվել է՝ 13637

Մեկնաբանություններ