Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Արդեն ասելու բան էլ չի մնացել

Արդեն ասելու բան էլ չի մնացել
06.08.2024 | 09:51

Ընդամենը մնում է հետևել, թե ոնց ենք իներցիայով գնում կործանման, ու կարծես բոլորին դա ձեռ է տալիս։

Ազգը կվերանա, կմնան միլիոնավոր հայ անհատներ։ Մի մասն ամաչելով կշարունակի ապրել, մի մասն ամոթից կփոխի կամ կսկսի թաքցնել իր ազգությունը, մի մասը կշարունակի գլուխգովանի պես շարունակել կյանքը, մտածելով, թե բոլորը մեղավոր են ու իրեն պարտք են։ Ժամանակի ընթացքում դրանք էլ կձուլվեն-կգնան։

Իսկ ամենացավալի ձևով կապրեն նրանք, ովքեր այս ամենը կանխատեսում էին, հիմա էլ սրա միջից դուրս գալու ձևերը գիտեն, բայց իրենց լսող չկա, ու իրենք իրենցով փոփոխություն անելու հնարավորություն չունեն։

Միհրան Միրզոյան

Դիտվել է՝ 2422

Մեկնաբանություններ