Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Սուպերգյադաների ժամանակը

Սուպերգյադաների ժամանակը
03.07.2024 | 14:06

Մենք մեր երկրում դարձել ենք օտար, որովհետև Հայաստանում իշխում են հայրենի հողի, պատմության, մշակույթի ուրացումը, ամենայն սուտը, տգիտությունն ու թշնամու առաջ կզելը։ Սուպերգյադաների ժամանակն է, ոսկորը սոված, աչքը չկշտացող․ փողոցից պալատ ընկած բիրդան աղաների։խրախճանքի ժամանակն է: Հարսանիք գնացած գժերի նման նրանք ինքնակամ չեն հեռանալու կերակրատաշտ-իշխանությրւնից, իրենց իշխանություն մնալու դեպքում էլ չի լինելու Հայաստան պետությունը։ Չեմ չափազանցնում, իրականությունն ավելի սարսափելի է։

Ոսկան Սարգսյան

Դիտվել է՝ 3618

Մեկնաբանություններ