Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

-Դու մե­նակ չես, մե­նակ չես, մե­նակ չես...

-Դու մե­նակ չես, մե­նակ չես, մե­նակ չես...
18.10.2019 | 00:48
Դիտվել է՝ 62882

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ