Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Ռոսլին» արվեստի հանդես, թիվ 2 (8), 2023

«Ռոսլին» արվեստի հանդես, թիվ 2 (8), 2023
09.09.2023 | 21:56

Առաջարկում ենք կարդալ «Ռոսլին» արվեստի հանդեսի հերթական համարը հետևյալ հղումով։

Դիտվել է՝ 7755

Մեկնաբանություններ