Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Փորձում են սևացնել

Փորձում են սևացնել
08.05.2024 | 11:07

Ֆեյսբուքի ողջ նիկոլական սեգմենտը ՎՃԱՐՈՎԻ գովազդի տակ դրած՝ փորձում է Բագրատ Սրբազան սևացնել։

Մեղադրում է… վճարված լինելու մեջ, շաղ է տալիս բազում այլ ախմախ ու խնդալու մեղադրանքներ։

Այս առթիվ ունեմ երկու դիտարկում.

1) Վատա՛հ եղեք, որ էս վճարովի գովազդի համար վճարում ենք մենք՝ հարկատուներս։

2) Վախեցած են։

Զգում են, որ իրենց ստերին հավատացողներն օր-օրի քչանում են։

Ռուբեն ՄԵԼԻՔՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1118

Մեկնաբանություններ