Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԱՄՆ-ի ու Եվրոպայի «հովանու ներքո» էդ գործընթացներն օրինակա՞ն են

ԱՄՆ-ի ու Եվրոպայի «հովանու ներքո» էդ գործընթացներն օրինակա՞ն են
03.05.2024 | 14:02

Ինչքան գրանտակեր դիշովկա կար, որ Ղարսի ու Մոսկվայի պայմանագրերի անօրինականությունից էր պատմում։ Դե հիմա էլ պատմեք ՝ հավելելով նոլիկնոցի այսօրվա արածները։

Աչքներիդ դիմաց Արցախը տվեց, Տավուշից և մյուս մարզերից հող է տալիս՝ էդ գործընթացներն օրինական են, քանի որ «հարևանների հետ նորմալ հարաբերություններ» պարտադրողն էս անգամ ԱՄՆ-ն ու Եվրոպա՞ն են։

Կարեն Ավագյան

Դիտվել է՝ 1733

Մեկնաբանություններ