Ամերիկյան ֆինանսների նախարարության դեսանտը, որը շրջել է նախկին ԽՍՀՄ երկրներում, բանկիրներին համոզել է խստացնել ռուսների դեմ պատժամիջոցները։ Հետևելով Ղրղզստանի տասնյակ բանկերին, որոնք դադարեցրել են ռուբլով գործարքները «Ավելի արագ վճարումների համակարգի» միջոցով, ղազախ բանկիրները գործի են անցել:                

«Ազգային արժեքները նսեմացնող առաջարկները տեղ չեն գտնում կրթական բարեփոխման գործընթացում»

«Ազգային արժեքները նսեմացնող առաջարկները տեղ չեն գտնում կրթական բարեփոխման գործընթացում»
18.04.2014 | 13:08

«Հասարակություն առանց բռնության» ՀԿ-ն «Կոնգրես» հյուրանոցում կազմակերպել էր «Գենդերային ուսուցման ինտեգրումը ՀՀ հանրակրթական դպրոցի ուսումնական պլան» ծրագիրն ամփոփող կլոր սեղան, որի ընթացքում պետք է ներկայացվեր նաև «Գենդերային բաղադրիչի ներառումը «Հասարակագիտություն» առարկայի մեջ» առաջարկությունների փաթեթը:
Կլոր սեղանի փակ լինելը, Երևանում ու ՀՀ մարզերում անցկացվող անհասկանալի ծրագրերը, ի վերջո, «գենդեր» վիճահարույց եզրույթի շահարկումն ու «գենդերային բաղադրիչ» ասվածը դասագրքերում մտցնելու փորձը դժգոհությունների ալիք են բարձրացրել:
Ինչպիսի՞ն է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության դիրքորոշումը հարցի շուրջ, առաջարկությունների փաթեթը կարո՞ղ է ի վերջո ընդունվել` կրթական ծրագրերում լուրջ փոփոխությունների առիթ դառնալով:
Նախարարության հանրակրթության վարչության պետ ՆԱՐԻՆԵ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆԸ մեզ հետ զրույցում ասաց, որ ընդհանրապես անհասկանալի է այդ փաթեթը. «Կրթության և գիտության նախարարությունը մշտապես համագործակցում է միջազգային հասարակական կառույցների և կազմակերպությունների հետ` կարևորելով այդ աշխատանքը կրթական բարեփոխումներում, և շատ թափանցիկ է մեր գործելաոճը: Եթե ներկայացված ծրագրերում մեր ազգային արժեքները նսեմացնող առաջարկներ են լինում, բնական է, դրանք չեն կարող տեղ գտնել այդ բարեփոխման գործընթացում»:
Անդրադառնալով վիճահարույց փաթեթին, տիկին Հովհաննիսյանը նշեց, որ ուսումնական պլանը այլ փաստաթուղթ է, «Հասարակագիտություն» առարկայի ծրագիրը` այլ, չափորոշիչները տարբեր են. «Նրանց գաղափարն ու ծրագրերն անհասկանալի են, պետք է ներկայացնեն առաջարկները, որպեսզի քննարկենք, հասկանանք»:
Հետաքրքրվեցի` հասարակագիտության առարկայի մեջ կա՞ն բացեր:
«Այդպիսի հարց չի առաջացել, բարեփոխումների առումով մենք բաց ենք ցանկացած առարկայի հետ կապված: Եթե լինում են առաջարկություններ, դիտողություններ, անպայման դրանք շտկում ենք` յուրաքանչյուր դասագրքի վերահրատարակման ժամանակ կամ երբ դասագրքի նոր մրցույթ է հայտարարվում»,- ասաց Նարինե Հովհաննիսյանը, նշելով, որ հաշվի են առնում անգամ աշակերտների առաջարկությունները:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1468

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ