Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երբ կոռուպցիայի դեմ պայքարում են կոռուպցիոներները կամ «Ոսկե խոզի» պաշտամունք

Երբ կոռուպցիայի դեմ պայքարում են կոռուպցիոներները  կամ «Ոսկե խոզի» պաշտամունք
12.11.2010 | 00:00
Դիտվել է՝ 4748

Մեկնաբանություններ