Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Գժվելու ժամանակը

Գժվելու ժամանակը
24.09.2023 | 15:22

Գժվելու ազգ,

գժվելու ժողովուրդ,

գժվելու վիճակ,

և ընդհանրապես՝

գժվելու ժամանակներ են:

Ինչի՞ չենք գժվում:

Ո՞նց է՝ չենք գժվում:

Հարություն ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2342

Մեկնաբանություններ