Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Առա­ջին դա­սա­րան­ցու բո­ղո­քի նո­տան՝ իշ­խա­նու­թ­յուն­-նե­րին

Առա­ջին դա­սա­րան­ցու բո­ղո­քի նո­տան՝ իշ­խա­նու­թ­յուն­-նե­րին
14.07.2020 | 12:39
-Ձեզ պա­հեք ձեր սե­ռա­կան դաս­տի­ա­րա­կու­թյու­նը, ես հե­քի­ա­թի ժամ եմ ու­զում:
Դիտվել է՝ 34909

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ

�é—„/1340639978" rel="nofollow">Անդրադարձ
06.09.2024