Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հպարտ քա­ղա­քա­ցի­նե­րի հա­նա­պա­զօ­ր­յա հա­ցը

Հպարտ քա­ղա­քա­ցի­նե­րի հա­նա­պա­զօ­ր­յա հա­ցը
19.11.2019 | 00:14
Դիտվել է՝ 25081

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ