Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ամբիոնին հեծած` «ավգյան ախոռներ» չես մաքրի

Ամբիոնին հեծած` «ավգյան ախոռներ» չես մաքրի
28.10.2016 | 01:08
Դիտվել է՝ 5525

Մեկնաբանություններ