Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Կար ժամանակ, երբ ադրբեջանը մեզնից հրադադար էր մուրում

Կար ժամանակ, երբ ադրբեջանը մեզնից հրադադար էր մուրում
02.04.2024 | 23:10

Կար ժամանակ, երբ ադրբեջանը մեզնից հրադադար էր մուրում։
8 տարի առաջ, ագրեսորը կրկին սանձազերծեց պատերազմ ու չորս օր անց լռեցվեց։

Գևորգ Գևորգյան

Դիտվել է՝ 2340

Մեկնաբանություններ