Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԲՅՈՒՋԵԻ ՃԵՂՔԵՐՆ ԵՆՔ ՓԱԿՈՒՄ

ԲՅՈՒՋԵԻ ՃԵՂՔԵՐՆ ԵՆՔ ՓԱԿՈՒՄ
27.11.2009 | 00:00

-Էս ամսվա նալոգդ մուծել ե՞ս...

Դիտվել է՝ 5174

Մեկնաբանություններ