Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ի՞նչ տարբերություն` ով է մոտեցնում վախճանդ

Ի՞նչ տարբերություն` ով է մոտեցնում վախճանդ
23.04.2019 | 03:10
Դիտվել է՝ 49331

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ