Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երբ ճառ ասողը գանձատուփն է, գրպանահատները դառնում են զանգ կախող

Երբ ճառ ասողը գանձատուփն է, գրպանահատները դառնում են զանգ կախող
12.02.2019 | 00:55
Դիտվել է՝ 32840

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ