Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Սուբյեկտներ, որոնք կարող են դուռ փակել

Սուբյեկտներ, որոնք կարող են դուռ փակել
07.07.2023 | 20:31

Բարձրագույն դատական խորհուրդ։ Բարձրագու՛յն։ Ու այս անվանումը կրող սահմանադրական մարմնում նստում են սուբյեկտներ, որոնք կարող են դուռ փակել, փաստաբանների մուտքը շենք արգելել, քննարկել այդ ապօրինությունը միմյանց հետ, փաստաբաններին հայտարարել, իբր նիստն ավարտվել է, հետո լուրջ դեմքով հայտարարել, թե, ցավոք, փաստաբանները չեկան ու, արագ-արագ ավարտելով նիստը, ճողոպրել խորհրդակցական սենյակ, որ հանկարծ կողմը զոռով չմտնի։ Հետո այդ սուբյեկտները կնստեն մեր հաշվին իրենց տրամադրված պադավատները, մեր հաշվին պահվող վարորդները նրանց կտանեն տուն, տանը նրանց կդիմավորեն երեխաները, որոնք համոզված կլինեն, թե եկածը լուրջ մարդ է, գործի էր գնացել...

Երվանդ Վարոսյան

Դիտվել է՝ 3203

Մեկնաբանություններ