Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Չպետք է ենթարկվել թշնամու տեղեկատվական-հոգեբանական գրոհներին»

«Չպետք է ենթարկվել թշնամու տեղեկատվական-հոգեբանական գրոհներին»
08.07.2022 | 07:31

Ադրբեջանը բոլոր հնարավոր մեթոդներն օգտագործում է հայ ազգի ու պետության վրա հոգեբանական, քարոզչական ճնշումներ գործադրելու համար։ Դա տեղեկատվական պատերազմի մեջ կոչվում է «առավելագույնի ձգտումով լավագույնին հասնելու» տեխնոլոգիա։


Այսինքն, Ադրբեջանը շարունակ խոսում է անիրականանալի պահանջների մասին (Երևանը, իբրև թե, Ադրբեջանի պատմական ժառանգություն, Սևանա լճին տիրանալու քայլեր և այլն), մինչդեռ իրականում ունի բոլորովին այլ նպատակներ, որոնց բավարարումը փրկություն կարող է թվալ հայ հանրությանը' նախորդ պահանջների համեմատ։


Սա պետք է գիտակցեն հայերը և չենթարկվեն թշնամու տեղեկատվական-հոգեբանական գրոհներին։ Դրանք լայնորեն կիրառվում են նաև հայ պաշտոնյաների նկատմամբ, ու ցավալի է, որ արդյունք ունենում են։


Նաիրի Հոխիկյան

Դիտվել է՝ 6765

Մեկնաբանություններ