Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Նախընտրական կամուրջ՝ ոխերիմ ախպերության սկզբունքով

Նախընտրական կամուրջ՝ ոխերիմ  ախպերության սկզբունքով
06.12.2016 | 00:44
Դիտվել է՝ 4889

Մեկնաբանություններ