Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Նվազագույն զամբյուղին հասնելու համար էլ առավելագույն ճիգեր են պետք

Նվազագույն զամբյուղին հասնելու համար էլ  առավելագույն  ճիգեր են պետք
25.11.2016 | 01:43
Դիտվել է՝ 4324

Մեկնաբանություններ