Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ՈՒրիշի համար սանկցիա «փորողը» բումերանգի օրենքով ինքը կընկնի մեջը

ՈՒրիշի համար սանկցիա «փորողը»  բումերանգի օրենքով ինքը կընկնի մեջը
17.06.2016 | 01:17
Դիտվել է՝ 4086

Մեկնաբանություններ

�é—„/1340639978" rel="nofollow">Անդրադարձ
06.09.2024