Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երբ աջն ու ձախը չգիտեն, թե ինչ է անում երրորդ ձեռքը

Երբ աջն ու ձախը չգիտեն, թե  ինչ է անում  երրորդ ձեռքը
30.09.2013 | 23:58
Դիտվել է՝ 2715

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ