Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Այստեղ ամեն ինչ ե՛ս եմ որոշում

Այստեղ ամեն ինչ ե՛ս եմ որոշում
25.01.2013 | 01:32
Դիտվել է՝ 3417

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ