Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Քա­ղա­քակր­թա­կան ան­հա­մա­տե­ղե­լիու­թ­յուն

Քա­ղա­քակր­թա­կան ան­հա­մա­տե­ղե­լիու­թ­յուն
17.11.2020 | 00:01
Դիտվել է՝ 199180

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ