Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«ԲԵՍՊՐԵԴԵԼ»

«ԲԵՍՊՐԵԴԵԼ»
05.11.2010 | 00:00

-Էս որ բերանդ ես առել, եկամտահարկ մուծել ե՞ս:

Դիտվել է՝ 4865

Մեկնաբանություններ