Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Նամակ Եվրախորհրդարանին

Նամակ Եվրախորհրդարանին
08.05.2015 | 09:26

Կսմթեցին
Նիկոլայ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆԸ (ՆԻԿՕ) ու
Լիլի ՄԱՐՏՈՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 2947

Մեկնաբանություններ