-
03.08.2024|
10:19
Եթե աշխարհի թիվ թիվ 1 հեծանվորդը ֆայմեր Բեռլինից հեծանիվով մտնել Փարիզ՝ հաստատ Փարիզի օլիմպիադայի ամենաարժեքավոր մեդալը մերը կլիներ։
-
02.08.2024|
20:09
Հիմա, որ ցենզուրայից դուրս բնորոշումներ տաս, կասեն՝ հայհոյում ես:
Ասում է. «…նույն նկարները տարիներով նույն տեղում կախված են։ Հարց՝ ինչի՞ ենք պահում թանգարանը, որքա՞ն գումար ենք ծախսում, դրա պատասխանը պետք է ունենանք... մեր թանգարանները պահեստ են»:
-
02.08.2024|
19:40
Թուրքիան, ՀԱՄԱՍ-ի առաջնորդի սպանությունից հետո և ընդհանրապես, Գազայի հատվածի ճգնաժամն օգտագործում է բացառապես իր սեփական նպատակների համար՝ թքած ունենալով արաբ ժողովրդի արցունքների վրա...
-
02.08.2024|
18:03
Բայց մի բան էլ ասեմ օլիմպիադայի ու էդ տռանսի թեմայի հետ կապված։
-
02.08.2024|
14:20
Կարդում եմ լուրերը, թե բա` նոր ատոմակայանի կառուցման նպատակով ստեղծել են նոր ընկերություն, որին հատկացրել են տարեկան 200 միլիոն դրամ բյուջե։ Այսինքն` մոտ կես միլիոն դոլար։
-
02.08.2024|
07:33
Պարզվում է, դավաճան Նիկոլին սատարող այս կերպարը շատ է ուզում Բաքուն տեսնել ու սպասում է ճանապարհների բացվելուն:
-
01.08.2024|
07:56
Ես սա պատահաբար կարդացի համացանցում և չգիտեմ, արդյո՞ք Ֆինլանդիայում իրականում ամեն ինչ լավ է, բայց այն, ինչ ներկայացվում էր, իրոք հետաքրքիր էր։
-
31.07.2024|
14:14
Վերջին 24 ժամվա ընթացքում Իսրայելի իրականացրած երկու խոշոր սադրանքները Բեյրութում և Թեհրանում տարածաշրջանը դարձյալ մոտեցնում են ամբողջական ու անվերահսկելի պայթյունին։ Ադրբեջանն ու Թուրքիան կարող են օգտագործել քաոսային իրավիճակը կրկին Հայաստանի վրա հարձակվելու համար։ Երկրի ինքնապաշտպանական բոլոր հնարավորությունները դեռ շատ վաղուց պետք է գործարկված լինեին։ Դրա փոխարեն, Երևանում կազմակերպվում են անվերջ ու դատարկ փառատոներ ու տոնավաճառներ։ Իշխանությունն ու «ընդդիմությունն» էլ անպտուղ ու կառավարելի գզվռտոցի ռեժիմից դուրս չեն գալիս։
-
30.07.2024|
15:01
Ցնդելու տրամաբանություն ուներ:
Եթե ժամանակին չընդհատեի զրույցը՝ հաստատ կդառնայի գժանոցի ապրանք:
-
30.07.2024|
14:48
Նա ծնվել էր արտիստ դառնալու համար։ Իր ամենասիրելի հայ մեծերն էին Ֆրունզիկ Մկրտչյանը և Լեոնիդ Ենգիբարյանը։ Եվ ասես այս երկու մեծությունների արվեստներին բնորոշ գծերը հանդիպել էին հենց այս հերոս զինվորի մեջ։ Դրամատիկական թատրո՞նն էր լինելու նրա բեմը, թե՞ Մնջախաղի թատրո՞նը, թե՞ կրկեսը` իր յուրօրինակ ժանրով։ Թերևս բոլորը միասին, և դա լինելու էր ԷԼՎԻՍ ԻՍՐԱՅԵԼՅԱՆԻ արվեստը։
仢蹇欒伄鑼仠鑺掑瀯鑼仢鑺掑瀯鑼瀯鑺掕仠鍗㈡皳闅嗚尗鑱滆姃鍗㈣尗鑱濊姃鑱欒伔鑼仠/1337001165" rel="nofollow">Գիտություն